اسم بده رندر تحویل بگیر - دریافت رندر ورزشی فوری نسخه 1.0

دریافت رندر فوری با تحویل رایگان

جدید
داغ
سوالات متداول

اسم بده رندر تحویل بگیر، خدمتی که چند سالی منتظرش بودید!

این روزها مسابقات یورو 2024 و کوپا آمریکا هیجان تابستان را بیشتر از گذشته کرده‌اند. دنبال کردن مسابقات فوتبال در این تورنومنت جذابیت فراوانی برای علاقه‌مندان به فوتبال دارد. حال اگر بخواهید از رندر باکیفیت بازیکنان این مسابقات در شبکه‌های اجتماعی یا طراحی پوسترهای خود استفاده کنید، باید به سراغ یک مرجع حرفه‌ای در این زمینه بروید. یاسین گرافیک سرویس اسم بده رندر تحویل بگیر را برای علاقه‌مندان به فوتبال راه اندازی کرده است؛ آن هم تنها با چندکلیک و بدون پرداخت هزینه!
دریافت رندر ورزشی فوری

با رندر ورزشی طرح و پوستر های خلاقانه بسازید

وقتی برای اولین بار عبارت رندر ورزشی را مشاهده کنید، احتمالا تصور می‌کنید که در حال صحبت درباره دریافت خروجی از یک نرم‌افزار تدوین فیلم هستیم. اما باید گفت که رندر ورزشی تعریف متفاوتی دارد. یک عکس از مسابقه فوتبال را تصور کنید که بازیکن محبوب شما در آن قرار دارد. حال اگر تصویر بازیکن مورد علاقه شما از سایر بخش‌های تصویر جدا شود، ما یک رندر ورزشی خواهیم داشت. اما کاربرد دریافت رندر ورزشی فوری چیست و چرا بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال یا سایر ورزش‌ها به دنبال چنین تصاویری هستند؟

شما برای تولید محتوای تصویری در شبکه‌های اجتماعی، ساخت پوسترهای دیجیتال یا حتی ایجاد طرح‌های گرافیکی شخصی، به تصاویر و رندر های باکیفیت از بازیکنان فوتبال یا سایر ورزش‌ها نیاز دارید. به‌خصوص اگر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام صاحب یک حساب کاربری ورزشی هستید. در نتیجه با دریافت رندر ورزشی فوری می‌توانید باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین طرح های خود را با کمک رندر ها ایجاد کنید.
اسم بده رندر تحویل بگیر

روش دریافت رندر ورزشی فوری چگونه است؟

تا به اینجا با مفهوم رندر ورزشی و کاربردهای آن آشنا شدیم. اما اگر برای دریافت رندر ورزشی فوری از سایت یاسین گرافیک باید چه فرایندی را طی کنیم؟ در ابتدا باید گفت که دریافت رندر ورزشی از سایت یاسین گرافیک در حال حاضر رایگان است و شما برای دریافت این تصاویر باکیفیت، به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز ندارید. در ادامه مراحل دریافت رندر ورزشی فوری از سایت یاسین گرافیک را مرور می‌کنیم:

  1. در مرحله اول، شما باید در فرم موجود در این صفحه نام بازیکن و کیت تیم فوتبال او را بنویسید. برای مثال اگر به دنبال رندر امید عالیشاه در لباس پرسپولیس هستید، تنها کافی است نام این بازیکن و کیت پرسپولیس را در فرم یادداشت کنید
  2. سپس باید شماره تلفن مربوط به اکانت تلگرام خود را در فرم یادداشت کنید (هماهنگی ها در تلگرام انجام خواهد شد.)
  3. اگر می‌خواهید از تصاویر خودتان رندر کنیم، می‌توانید با فعال کردن تیک “عکس خودم”، عکس مورد نظر را برای ما در تلگرام ارسال کنید
  4. بعد از دریافت فرم ارسالی شما، تیم ما در یاسین گرافیک در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند ساخت رندر ورزشی را شروع می‌کند
  5. در مرحله آخر و پس از هماهنگی با شما، تصویر یا تصاویر مورد نظر شما رندر خواهند شد و بدون پرداخت هزینه، رندرهای ورزشی باکیفیت به شما تحویل داده می‌شوند

روزهای داغ تابستان و هیجان کوپا آمریکا و مسابقات یورو 2024

زمان برگزاری تورنمنت‌های فوتبالی مانند جام جهانی، یورو (جام ملت‌های اروپا) و یا کوپا آمریکا، فوتبال‌دوستان روزهای خوشی را سپری می‌کنند که البته همراه با هیجان و استرس زیادی برای آن‌ها است. در این بین، بازار طراحی برای شبکه‌های اجتماعی یا طرفداری از تیم‌ها و بازیکنان نیز داغ می‌شود. به همین خاطر تیم یاسین گرافیک تصمیم گرفت برای همراهی با طراحان ورزشی در ایران و یا دوستداران فوتبال، سرویس اسم بده رندر تحویل بگیر را راه‌اندازی کند. یک سرویس بی‌نظیر، کاربردی و حرفه‌ای که کاملا رایگان و بدون محدودیت است.
پکیج راهنمای طراحی جام ملت های اروپا

یاسین گرافیک، بهترین مرجع برای دریافت رندر ورزشی فوری

تا به امروز دریافت رندر ورزشی فوری ممکن نبود و تقریبا هیچ سایت ایرانی چنین سرویسی به کاربران خود ارائه نمی‌داد. اما یاسین گرافیک به‌عنوان اولین وب‌سایت طراحی ورزشی در ایران، سرویس رندر ورزشی را راه‌اندازی کرد. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، بهترین و باکیفیت‌ترین رندرهای ورزشی را از وب‌سایت ما دریافت کنید. برای این کار تنها کافی است طبق مراحل عنوان شده، فرم موجود در این صفحه را پر کنید.

سوالات متداول
رندر ورزشی چه کاربردهایی دارد؟
شما با دانلود رندر ورزشی می‌توانید طرح و پوسترهای اختصاصی خود را با خلاقیت خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. رندر ها برای طراحان ورزشی حرفه‌ای و تازه‌کار بسیار کاربردی هستند.
هزینه دریافت رندر ورزشی چقدر است؟
شما برای دریافت رندر ورزشی از سایت یاسین گرافیک، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. تنها کافی است فرم موجود در این صفحه را پر کنید تا در سریع‌ترین زمان، رندر مورد نظرتان توسط تیم ما برایتان ارسال شود.
هماهنگی ها کجا انجام می شود؟
بعد از ارسال فرم توسط شما ما در سریع ترین زمان ممکن به شما داخل تلگرام پیام میدیم و اطلاعات تکمیلی رو میگیریم تا سریعا روی عکس کار کنیم و یک رندر باکیفیت تحویل شما بدیم.
امکان داره رندری که میزنید داخل سایت آپلود نشه؟
بله، در صورتی که شما عکس هاتون رو از جایی گرفته باشید که نباید منتشر بشود، ما بعد از رندر کردن عکس مورد نظر شما، آن عکس را پاک میکنیم و رندر آن را نیز در سایت منتشر نخواهیم کرد.
ارسال دیدگاه
پاسخ به:
انصراف
خانه
ابزار طراحی
جستجوی رندر ورزشی
تماس با ما
مورد علاقه ها
دانلود های من
سفارش ها
نایت مود
پشتیبانی ۲۴ ساعته 09122449070
FA